Treenivideota tarjolla!

Hei kaverit!

Tässä on tullut testo Timon kanssa tehtyä melekoinen treeniputki. Me oltiin kyllä suunniteltu alunperin että mennään täysin normi kaavan mukaan mikä on yleensä se 3 treeniä lepo 3 treeniä, mutta nyt oltiin molemmat sitä mieltä että hittosoikoon jos treeni kulkee niin antaa liukuu vaan! Tänään oli yhdeksäs päivä putkeen salilla ja tänään oltiin molemmat sitä mieltä että huomenna levätään 🙂

SONY DSC

Lepoa ei never ever kannata aliarvostaa, ne ketkä aliarvion sen tärkeyden niin ne joko loukkaantuu tai palaa loppuun. Kukaan ei jaksa vetää 100% teholla ilman lepoa kovinkaan pitkää jaksoa. Kuka vaan voi treenata vaikka vuoden päivät lepäämättä mutta mikähän mahtaa olla prosenttiluku jonka annat itsestäsi ulos niissä treeneissä, ei varmaan hääppöinen ja jos suoritus on heikkoa niin on myös tuloksetkin.

Mennään 100% teholla, levätään ja taas 100% lasiin. Ei tässä hommassa kannata pitää kuin yksi vaihde, se on luonnollisesti TÄYSIÄ!

Nyt me teston kanssa levätään päivä taikka kaksi, sitten taas lyödään höpinää tötteröön ja jatketaan villejä seikkailuita salin ihmeellisessä maailmassa.

Pää lyö tyhjää joten on parempi mennä päiväunille, kahtokaa te alla oleva video ja sen jälkeen sitten tekin päiväunille mars!

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

2 vastausta artikkeliin “Treenivideota tarjolla!”

  1. Moorooo Vatanen! Oisko miehellä vinkkejä ekalle dietille?

    Omat suunnitelmat on tälläset:
    Kalorit 2000-2200 välillä (”bulkatessa” meni 2500-3000)
    Jos kroppa kestää nii 2x kroppa viikossa treenataan, ja meinasin et voisin vetää tämmösii heavy & volyymiviikkoja, joka toinen toista ja toinen toista, onko dietillä hyvä vetää heavy treenejä? Haluisin kuitenkin mahd. paljon säästellä lihoja & voimia. 🙂
    Tankkausta varmaan kannattaa kerran kahdessa viikossa pitää?

    Lepoa enemmän nyt kun kalorit vähenee, itelläkin tais olla tossa aikamoinen treeniputki kun tehoja löyty, motivaatiota löyty ja halus vaan koko ajan salille, mut sitten oli ihan pakko ottaa semmonen pakkolepopäivä että saa vähä huilia, pyrin nyt dietillä siihen, että 1-2 lepopäivää joka viikko, välillä otetaan sitten enemmänkin jos ei oikeesti kulje. Mitään tiettyä päivää ei ole koska pidetään lepoa vaan sillonkun tuntuu siltä ettei vaan jaksa. 😀

    • Phäivvee!

      Kokeile noilla kaloreilla ja säädä sen mukaan miten paino putoaa, 500g-1kg väliin on ihan soppeli viikkotahti. Treeni kannattaa pitää monipuolisena ja ehdottomasti suoria sarjoja myös ja sielä se pääpaino kannattaa pitääkkin!

      Tankkauksia sitten kun niille tulee tarve, alkuun ei ihan heti ole tarpeellista. Riippuu myös hyvin paljon diettityypistä, jos hh on paljon niin ei tankkaukselle ole välttämättä mitään tarvetta.

 
Tykkää jutusta