Jalkatreenit fox centerillä + video

Äärimmäisen hyvää sunnuntai iltaa kaikille!

Pää on tyhjä kuin telkän pönttö tammikuussa joten taidan jättää sana-arkkuni hieman pienemmälle tänään ja anna videon hoitaa viihdyttämisen puolestani 🙂

7777777

Käytiin nostelemassa punnuksia Järvenpään fox centerillä ja hyvät punnuksien nosto harjoitukset saatiinkin aikaan. Jalkoja höylättiin kolmeen pekkaan (kreatiini Keijo, testo Timo ja myrkky Miikka), treeni pidettiin lyhyenä ja yksinkertaisena.

  • Takakyykky (dropset)
  • Jalkaprässi (mega pitkää sarjaa)
  • Koukistus + ojennus

Siinä ei pitkään nokat tuhissut kun laitettiin homma käyntiin, jalat otti hyvän osuman kun treeni poikkesi paljon normaalista, hyvä näin!

Mut joo, kahtokkee video ja antakaa palautetta jos semmoista tulee mieleen! Jos on video ideoita niin niitähän toki otetaan vastaan! Sitä goatse videoo on turha enään vonkaan, ei olla kuvaamassa.. 😀

 

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

 

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

10 vastausta artikkeliin “Jalkatreenit fox centerillä + video”

  1. huh, olipas hyvä ja erittäin motivoiva video. Näitä todellakin lisää ! liikaa tämän luokan settiä ei voi todellakaan olla 😀

  2. Hyvää settiä taas kerran!
    Mites teetkö sä vatanen etukyykkyä kuinka usein? Vai suositko ainoastaan perinteistä takakyykkyä?

    • Morjensta Sepe!

      Mie oon takatuuppari, etukyykkyä joskus tein enemmänkin mutta ei kyllä kuulu favorite juttuihin laiskinkaan. Viime etukyykystä on vuosi aikaa, enemmä tykkään ottaa hack-kyykkyä sen sijaan 🙂

  3. Perkeleen Vatanen, tässähän joutuu laittaa aamuksi herätyskellon tuntia aikasemmin herättämään, kun tuli niin kova polte lähteä salille kurittamaan koipia!

    P.s. kyllähän sun putkiukkona pitäis iv:stä sen verran tietää ettei se iso tila, vaan toimiva ilmanvaihto takaa sen raikkaan ilman 😉

    • Sen siitä saapi kun kahtelee mun videoita, kyykkäämään siitä! –>

      En mie mikkään lvi ukko ole, mutta viemäriputkista tiedän kaiken 🙂

  4. Moron ! Kuinka paljon olisi mielestäsi hyvä määrä proteiinia per ateria ( aamu,ilta,päivä,lounas ) 73 kiloiselle 18 vuotiaalle joka käy 4 kertaa viikossa salilla ? Tavoitteena olisi tämän myötä pyrkiä lisäämään hiilihydraatteja, jos proteiinia tulee liikaa. Tällä hetkellä tulee joku 40-45 g per ateria ja onko tämä jo liikaa ? Olisiko tuosta varaa karsia ja laittaa hiilaria koneeseen lisää.

    • Syö useammin, eihän tuol neljä kertaa ole mistään kotoisin. Tohon settiin lyöt 2 välipalaa sekaan niin tulee hyvä. Protskun määrän säädät niin että koko päivän satsista tulee about 3grammaa per painokilon, eli kyllä sieltä reilut 200g sais tulla.

  5. Vähän typerä kysymys, mutta mistä johtuu, että punttitreenissä, etenkin jalkatreeneissä, kerääntyy nestettä lihaksiin erilailla kuin aerobisessa treenissä. Itsellä nesteet heittelevät raivostuttavan paljon. Onko latureissa usein turvottavia aineita? Kreatiinihan turvottaa, mutta sitä en käytä. Lähinnä mietin laturia, Maniaa. Siinä on mm. näitä: Arginiini-alfa-ketoglutaraatti, Sitrulliinimalaatti (CitruPure), Beta-alaniini (BetaPure), L-tauriini, L-glutamiini, L-lysiini, Siperian Ginsenguute, D-glukoosi, Natriumsitraatti
    Kaliumbikarbonaatti. Jätin listasta pois kofeiinin, sehän tuskin nestettä keräilee. Liikaa pitää ihmisen ajatella, mutta mielestäni on turvotusta ja nestettä kertynyt helpommin tuon laturin käyttämisen jälkeen, vaikka olen miinuksilla.

    • Aerobinen treeni ja punttitreeni eroaa ehkä hieman toisistaan 🙂 Kova lihaskunto harjoittelu kerää nestettä lihakseen, siitä et eroon pääse 🙂

 
Tykkää jutusta