LPG:llä rytisee ja kovaa! Videomateriaalia!!

Moikka kaverit!

Käväistiin tuossa joku aika sitten Espossaa reenaamassa. Suottaapi olla että sieltä videotakin otettiin ja suottaapi olla silleesä että se video olis katsottavissakin tuossa paria riviä alempana.

Käy kahtomassa ja sitten täysiä jumppaamaan!

 

Nimetön4445555

Kyllä, meillä oli tonttulakit päässä koko treenin ajan.. Miksi? No sitä saa kysyä joltain muulta kuin minulta..

Videon treeni:

  • Leuanveto 3*max
  • Ylätalja myötäote + ylätalja vastaote 3*10
  • Kulmasoutu (drop) 3*10
  • Alatalja (drop) 3*10
  • Hauiskääntö tangolla (drop) 3*10
  • Hauiskääntö kp 5+5*3

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

6 vastausta artikkeliin “LPG:llä rytisee ja kovaa! Videomateriaalia!!”

  1. Leuanvedosta kysymys. Koen olevani todella huono käsivoimiltani, jos pitää kannatella itseään tai jos vaikka pitäisi köyttä pitkin kiivetä kattoon, niin tiukkaa tekisi. Hauiskäännöt, ojentajaliikkeet ja oikeastaan myös olkapääliikkeet ovat kehittyneet, enkä ole niissä enää kovin jaksamaton. Sen sijaan esimerkiksi leuanveto tuntuu ihan mahdottomalta. Miten siinä voisi kehittyä? TRX:llä olen hakenut vähän harjoittelua noihin käsivoimiin. Avustava leuanvetolaite olisi passeli treeniin, mutta sitä ei salilla ole.

    • Leuanveto ei ole käsiliike vaan selkäliike, toki hauikset auttaa mutta päätyötä tekevä lihas on selkä. Leuanveto kehittyy vetämällä leukoja 🙂 Mun selän koosta voisi päätellä että olen aika hurja vetämään leukoja mutta todellisuudessa saan max 5 omaa leukaa, tämä sen takia koska teen leukoja ehkä kerran vuoteen. Ei liikke suoritukset parane jos niitä ei päättäväisesti treenaa.

      Kokeile vastuskuminauhojen kanssa leuanvetoa, se auttaa paljon saamaan homman alkuun. Jos ei salilta löydy niin netistä saa parilla kympillä tilattua.

      Eiku leukoja vetelemään! 🙂

  2. Nyt on tehty paljon tutkimuksia siitä mm. Mitä aamulla kannattaa syödä? Kumpaa itse suosittelet aamulla proteiini-rasva(munakas) vai proteiini-hiilaria(puuro raejuusto) aamupalaksi? Loppuun vielä kyssäri onko väliä syökö rasvaa ja hiilaria samalla aterialla esim. 35g p, 35g h, 33g r ? 😀

    • Tutkimuksia tulee koko ajan, jos niiden perässä säntäilee niin hiki tulee. Mä perustan itse siihen että mitä sä syöt ja miten paljon päivänä aikana, en niinkään milloin ja miten paljon. Mä olen syönyt aina tasaisesti ravinteita aamusta iltaan, toki treenin ympärille kasaantuu enemmän ravintoa mutta sitä lukuun ottamatta aamusta iltaan tasaisesti kaikkee.

      En söisi ateriaa ihan tuolla kaavalla koska tuosta ateriasta yli 50% olisi rasvaa, hh ja proteiinissa 4kcal/g, rasvassa 9kcal/g. Proteiinia paljon, hiilaria reilusti ja rasvaa riittävästi.

  3. Brutaalin näköinen sali!

    Tätä on varmaan kysytty sulta aikaisemminkin, mutta lyötkö ennen salille menoa lukkoon liikkeet ja sarjamäärät vai menetkö fiiliksen mukaan? Toisin sanoen, milloin tiedät, että jahas, nyt on aika lähteä kotio kasvamaan? Väsymys? Pumppi? Särky? Luulen, että omaa treenaamistani rajoittaa juuri liika etukäteissuunnitelmallisuus. Pitäisi ehkä päättää, että joo, haluan tehdä näitä liikkeitä ja näillä #metodeilla, mutta ei sarjamääriä ja kokonaiskuormaa. Pitäisikö kuunnella enemmän kroppaa?

    Leuat on siitä tietysti brutaali liike, että ne tehdään aina vähintään omalla elopainolla. Vaikka sulla on isot latsit ja aikas nasakan kokoiset hanskatkin, niin jos ruhoa on vaikka muille jakaa, niin onhan se niin törkeän raskas liike. 😀 Justiinsa keskustelin asiasta eilen salilla n. 200 cm, 120 kiloa painavan hepun kanssa, joka totesi, ettei tästä tuu mitään. Kaverin yhden käden pituus oli varmaan saman verran, kun mulla toisen käden sormista toisen käden olkapäähän. 😀

    Lisää vaan juttuja ja videoita!

    • Joskus menen tietyn tarkan ohjelman mukaan, mutta nyt viime aikoina ollaan tehty paljon tuplatreenejä ja ne ollaan vedetty aika vapaalla kaavalla. Kokemuksen mukaan tietää mikä riittää, kyllä sen tuntee lihaksissa onko kaikki virrat tyhjennetty vai ei. Lyhyt ja ytimäks on paras!

      Mulla tulee nykyään about 10 sarjaa per lihas ja se riittää, kun ne tekee riittävän raivolla ja lihakset on hyvin hermottuneet niin mulla henk.koht riittää se täysin.

 
Tykkää jutusta