Keijon ja Teston saliseikkailut!

HUHHUH! Se oli taas treenit testo Timon kanssa.. Oli semmoista settiä josta jäi vähän lapsen lapsillekkin kerrottavaa!

Mehän asutaan nykyään teston kanssa kimpassa sen 25 neliöisessä yksiössä keskustan lieppeillä. Päädyttiin siihen ratkaisuun jokunen aika sitten kun alettiin laskee kuinka paljon meillä kuluu rahaa tes.. kreatiiniin ja heraan ja sit yhtäkkiä alettiin kelaamaan että kuinka hitosti enemmän me voitais ostaa dec.. kreatiinia jos molempien ei tartteis maksaa kallista vuokraa. Me tyyliin voitais ostaa joku 50kg kreaa kuussa enemmän jos sais asumiskulut kuitattua. No testohan oli jo pakkaamassa kamojaan ja muuttamas kuntoklubin takahuoneeseen asumaan. Se sai idean siihen kun kaikkien aikojen bodylegenda supermassa Savolainenkin asui kuulemma jossain vaiheessa golden gymin takahuoneessa.

Mä sit rauhoittelin sitä apinaa ettei tässä kukaan ole klubille muuttamassa ja ehdotin että jos mä muuttaisin sen luo ja ostettais mun vuokramasseilla synth.. heraa ja kreaa. Eka se oli silleen että no voi HOMO, mut hetken päästä kun se tajus kuinka paljon me voitais enemmän piik.. juoda heraa, maltoo ja kreaa niin testo oli kuin kuumaa vahaa mun idealle.

Muutto oli aika kivuton, hain mun treenikassin ja herapöntön himasta niin homma oli hoidettu. Kissan päästin luontoon minne villieläimet kuuluukin ja emäntä muutti takas sen porkuilleen, sekin jakso vollottaa pitkään tästä meidän päätöksestä… Ihme tyyppejä nuo naiset, perus kynäniskoja, aina valittamassa jostain.. ME OLLAAN BODYBUILDING 4LIFE joten tää nyt oli täysin väistämätön juttu jos me halutaan jatkossakin levitä!

Mut joo hitto se treeni, tais aihe vähän karata käsistä..

Herättiin klo:06.00 syömään aamupalaa, testo Timo keitti kananmunat (koska se on ihan hiton hyvä siinä!) ja mä keitin aamupuurot meille molemmille! Ennenkuin alettiin syömään aamiaista niin piti tietty mitata haukat, joka aamu pitää tarkistaa että on gainssit pysyny päällä,!! No olihan ne onneksi pysynyt joten rauhallisin mielin päästiin syömään puuroo ja kanamunia! Eli bodareitten kielellä PROTSKUU, HIILARII JA RASVAA!

1212212

Aamupalaa sulateltiin pari tuntia ennen treeniä jotta meillä olisi varmasti hyvät ja riittävät polttaineet kropassa ennenkuin lähdetään repimään klubille! Pari tuntii siinä tsiigattiin bodybuilding motivaatioa videoita ja oltiin ihan fiilareissa!!!! Testo Timo ei pysynyt enään housuissaan vaan alko posettaa agressivisesti ympäri sen kämppää, jätkä oli ihan mega aggreissa ja mä tietty otin kuvia siitä touhusta instaan että kaikki kynäniskat tajuaa että kohta ei kannata olla enään kuntoklubilla vikisemässä, koska ALFFAT alkaa olemaan FIILIKSISSÄ!!!!

Me ei TODELLAKAAN normaalisti juosta saatikka edes kävellä mut nyt oli MEGA luokan fiilikset pöntössä joten me JUOSTIIN salille!!! Ei nyt koko matkaa mutta ainakin puolet matkasta joten tuleehan siitäkin jo reilusti yli parikyt metrii!! HUHHUH! Me oltiin jo ihan hiestä märkänä salille tultaessa, joten salin aulassa piti vetää eka palautusjuoma ettei LIHAKSET ala pienenemään! ME VIHATAAN PIENIÄ LIHAKSIA!!!

23e223

Me oltiin niin täpInöissää kaikesta bodaamiseen liittyvästä niin me täysin unohdettiin lämmitellä ja alettiin vään kylmiltää repimään MAXIMI rautoja! No mitäs hiton väliä sillä oli, homma pelitti kuin testo Timon likainen vessanpönttö joten päätettiin ettei jatkossakaan varmasti lämmitellä joten meillä jää hitosti enemmän aikaa vetää prodee, treenaa ja tietty posettaa!! BODYBUILDING 4LIFE!!!

Koko homma aloitettiin ylätaljalla, VOI POJAT siinäpä vasta liikkeiden liike! Me kummatkin ollaan niin RASKAAN sarjan bodybuilding harrastajia (ammattilaisia) ettei me voida vetää leukoja joten me aina tehdään ylätaljaa! Niin paljon painoa pakkaan kuin mahdollista ja vielä vähän extraa päälle ja sitten AIVAN TAUTISELLA rykmisellä painot liikkeelle, JOS SÄ HALUT ISOT LIHAKSET NIIN LUULETSÄ HIIRI ETTÄ NE KASVAA PIKKU PAINOILLA.. Hahah, vain dorkat ja kynäniskat uskoo siihen!!! Me revittiin sitä tankoa niin raivolla kun ihminen vaan pystyy ja välillä yli senkin!! Meinas kaatua koko laitos nurin mutta mä onneks kerkesin väliin, no ihan sama vaikka olis kaatunutkin oltais jatkettu vaan sen tekemistä vaikka lattialla poikittain!

4334343434

Hetken aikaa me revittiin menemään ELI TYYLIIN JOKU 12 SARJAA mut sit oli aika jättää se talja raukka rauhaan, hitsaus saumat ei olis kestänyt enään pitkään sitä raivorynkytystä 😀 haha kunnon kynäniska laite sekin!

Kunnon bodarit tekee aina vapailla painoilla liikkeitä ja kun ME OLLAAN KUNNON BODY UKKOJA niin tietty seuraava liike oli kulmasoutu eli KULMURI! Siinä jatkettiin ihan samalla taktiikalla, eli niin paljon levypainoja tankoon kun mahtuu vaan ja miehisen karjunnan säestämänä alettiin repimään sitä tankoa mihin sattuu! KYLLÄ ALKOI TUNTUMAAN! Vedettiin tyyliin joku 8 sarjaa ihan raivona!!! Selkä oli jo niin pumpissa että tunto lähti jaloistakin!

1212121232

Testo kaivo sen salamyhkäisestä treenikassista jotain pillereitä, mä olin NIINKU SILLEEN ETTÄ VEDÄTSÄ JOTAIN AINEITA!! Testo oli ihan raivoissaan ja sano ettei näistä saa kuulemma puhua ollenkaan ja ojenti mulle pari pillerii.. No siinä nyt oli vähän patti tilanne kun ei niistä saanu puhua niin ENHÄN MÄ SIT VOINU KYSYÄ et mitä ne oli koska kyllähän sekin nyt puhumiseksi kanssa luokitellaan.. No hitto mä syön vaikka kissan matolääkkeitä jos ilmasiksi saan joten eikun napit huiviin ja menoksi!

Nyt tää tarinan kertominen ”vähän” vaikeutuu kun mulla ei ole hajuakaan että mitä ton jälkeen tapahtui?? Aivolohkon videomateriaali hyvin katkonaista ja hämäärää..  Sen sain vaan lukea paikallisesta sanomalehdestä että kaksi sekavan oloista kehonrakentajaa olivat treenanneet 3 vuorokautta yhteen soittoon ja tällä SUORITIKSELLA SAAVUTTANEET MAAILMAN ENNÄTYKSEN!! Me teston kans mietittiin tyyliin joku neljä viikkoo et ketkä ne hullut on ollut kunnes mä tajusin että ehkä se lehtijuttu OLI MEISTÄ??? Muija oli nimittäin ollut huolissaan kun mua ei ollut näkynyt melkein viikkoon mut omasta mielestä mä olin kyl ollut ihan tavoitettavissa!! NE OLI SALETISTI NE TIMO HÄMÄRÄT PILLERIT TAAS!!!  Sai olla viimeinen kerta kun mitään teston Timon pillereitä otan! IHME MÖMMÖ HÖRHÖ!!

23232323

Ei mitään pillereitä kynäniskat! KUULITTEKO!

Mut joo.. Kyllä kroppa tuntuu ihan treenatulta meidän pikku jumpan jälkeen! Nyt siitä on tyyliin joku viis viikkoa ja vasta nyt pysty kirjottaa täns stoorin teille kynäniskoille kun sain kädet nostettua näppikselle ekaa kertaa!!

Kyllähän me vähän videookin kuvattiin, jos ihmettelette ettei video täsmää kirjoitukseen niin se johtuu siitä että videoo varten otetiin aina yhden kunnolliset ja siistit sarjat ettei kynäniskat säiky liikaa täällä internetissä!

Kaikkee hyvää toivoo kreatiini Keijo ja testo Timo!

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

16 vastausta artikkeliin “Keijon ja Teston saliseikkailut!”

  1. Hei! Jos tupiksen sali ei oo auki nii kiihtelyksessä olis siinä vieressä toinen sali mikä mielestäni on ainakin välttävä. Matkaa ei paljoa kerry ja salikin on vasta uusittu, mielestäni myös jouluviikolla auki. Tiedät varmaan entisenä joensuulaisena paikan ettei erikseen tarvitse sitä neuvoa? 🙂 jos sinne satut erehtymään nii toivoisin pientä mielipidettä ja/tai jotain videota sieltä t. Kyseisellä salilla reenaava 😀 ootko energylle eksymässä josset tuonne mee? Kotipohjan pekkahan se siellä ois vastassa 😉

    • Kyllä mä varmaan omat treeni hoitelen tuolla Joensuussa, mutta kiitos tarjouksesta 🙂 Energyllä ainakin pariin otteeseen olen menossa, sieltä tulee sitten videon tynkää 🙂

  2. Moro!
    Mitä oot mieltä kehittääkö juoksukuntoa semmonen 10kg painoliivi jonka kaa juoksis pari kertaa/vk? Tosiaan oon hakemassa laskuvarjojääkäriks ja siinähän on se pahamaineinen juoksutesti lisäpainon kaa ja siihen olis tarkotus reenailla nii ei menis ihan penkin alle. Kiitos jo etukäteen jos osaat mielipitees tästä sanoo!
    -Joonas

    • Se vähän riippuu että minkälainen sun juoksukunto on nyt, jos on rapakunto niin lähtisin ehdottomasti harjoittelemaan sitä ensin ihan omalla ruumiin painolla, kun homma alkaa luistamaan niin eikun liiviä päälle! Reilusti ennen varsinaista testiä niin alat vetämään harjoituksiksi samanlaisia settejä joita joudut tekemään itse testitilanteessa!

  3. Itsekkin vuorotyötä tehneenä voin sanoa että ei todellakaan ole este lähteä salille oli mikä vuoro tahansa menossa(ellei sitten tehny tuplavuoroa joka kesti 16h ja anaboliset unet olisivat jääneet pois). Yövuorosta mentiin kotia nukkumaan, heräsin ,söin ja sitten lähdin salille. Aamuvuoron jälkeen pikku päikkärit ja taas sama rumba. Iltavuorostakin lähdin yötä kohden treenaamaan.

    • Juurikin näin, jos jotain haluaa niin siihen keksii kyllä keinot. Mut toi on todella yleinen ja helppo ”selitys” ettei kerkee tai pysty, mut selittelijät selittelee ja tekijät tekee 🙂

  4. Eipä se treeni lopulta paljon vie aikaa, kun se ottaa ja tekee, joten varmasti vuorotyössä onnistuu myös. Itse tykkäisin eniten aamusalista, mutta se harvoin arkena toteutuu. Olen välillä mennyt aamulla todella aikaisin treenaamaan, mutta helposti siinä tehot vähän kärsii verrattuna siihen, että menen sitten iltapäivällä/illalla. Lähinnä johtuu rytmistä eli unta ei ole saanut tarpeeksi aikaisin, eikä siten ole saanut nukuttua riittävästi. Tarpeen vaatiessa onneksi onnistuu. Viikonloppuna on eri juttu!

    Sähän et vissiin käytä kuin palkkaria lisäravinteena. Käyttääkö Testo koskaan laturia vaikkapa suoraan yövuorosta treenaamaan tullessaan? Itse olen kokenut laturin olevan välillä hyvä, koska kahvi maistuu nykyään huonosti ja olen vierottautunut enegiajuomista. Ehkä omalla kohdallani on vähän hifistelyä tuo laturin käyttö, mutta kyllä se toimii.

    Miten suhtaudut tai mikä on sun mielipiteesi treenaajista & kilpailijoista, jotka käyttävät tosi paljon tehonlisääjiä yms. ? Missä vaiheessa itse alkaisit lisätä tuotteita vai luotto-vai lisäisitkö?
    Vähän typerä kysymys, mutta utelias saa olla. 🙂 Oon katsonut nyt paljon videoita ja lukenut kiinnostuneena parista kokeneesta bodarista, jotka käyttävät kyllä huimasti treenin ympärillä kaikkea. Latausjuomaa, paljon hiilaria treenin aikana ja treenin jälkeen äänenä tietenkin palkkari. Määrät vaikuttavat aika suurilta. Lisäsi aminohappoja voidaan ottaa päivän aikana muutenkin. Hyvää tulosta näyttää tulevan ja varmasti lisäravinteet siinä tukevat.

    • Lisäravinteita en hirveämmin käytä, en ole niitä mitenkään vastaan mutta mulle luonnollisin tapa on ottaa ravinto puhtaasta ruuasta. Timo käyttää ehkä vähän enemmän kuin minä, mutta aika maltillisesti myös. Kumpikaan meistä ei käytä mitään treenibuustereita, paras treenibuusteri on hyvä salikaveri, se pistää sut ylittämään omat rajat!

      Kaikkihan toki saa käyttää mitä haluaa, mutta jos et tunne tarvitsevasi esim buusteria niin eihän sitä silloin kannata käyttää. Ei ole mitää rajaa milloin pitäisi alkaa käyttämään enemmän lisäravinteita, ne on käytännöllisiä ja toimivia mutta ihan yhtä toimiva on puhdas ruokakin. Monet kehonraknetajat puhuu paljon lisäravinteistä sen takia koska heilla on sponsorit ja hyötyvät siitä jos ihmiset käyttää enemmän lisäravinteita.

      Lisäravinteilla ei ole mitään tekemistä kehittymisen kannalta, jos joku alkaa turpoamaan vauhdilla niin takana on ihan muut kuin kaupasta saatavat ravinteet.

  5. Syötkö aina aamulla ton puuron ja raejuuston 2h ennen treeniä? kerkeekö hyvin imeytyä semmone? 😀 itelläniki ku hiutaleita tulee aikamoine mälli 100g ja raejuustoo se 150g nii siinä on pullukka olo vähän aikaa..

    • Joo 2h annan aamupala sulaa mutta aina se ei tunnu riittävän, siis treenin pystyy vetämään ihan huolella mutta välillä tulee olo että olis tarvinnut 30min lisää aikaa ennen treeniä 🙂 Mulla menee 80g kauraa, 150g raejuustoa ja 1kpl kananmuna. Varmaan sern 2,5h olisi sopivampi aika, mutta kun ei jaksa herätä 5.30 😀

  6. Tää nyt ei liity tähän postaukseen kauheasti millään tavalla paitsi no treenaamiseen tietty 😀 Mutta mulla on semmonen ongelma, että vaikka kuinka treenaan ojentajaa hauista jne niin mun kädet ei tunnu kiinteytyvän vaikka painot tuntuu just siltä että jaksaa just ja just tehdä 12 toistoo. Syön myös normaalia terveellistä kotiruokaa, mutta silti tuntuu että ne ei vaan kiinteydy mutta muu kroppa kiinteytyy 😀 Näyttää nimittäin hölmöltä jos muu kroppa on edellä 😀

    Anteeksi sekava viesti, mutta miten tää nyt on mahdollista 😀 meinaan syön omasta mielestäni aineskin hyvin. Kaurapuuroo, lounaaks salaattii, kanaa ja riisii koton ja illal rahkaa 😮

    • Tämmöiseen on todella vaikea sano mitään sen tarkempaa kun en tiedä lainkaan miten treenaat ja miten tarkalleen syöt. Rasva ei pala paikallisesti eli et käsien treenaamisella pysty vaikuttamaan sen ihmeemmin käsien rasvaisuuteen. Jos teet asiat oikein niin ei se sitten vaa kuin aikaa vaan 🙂

  7. Moro! Mikä menee pieleen jos muut tulokset nousee mutta penkki ei? 😀 siis tää on vaivannut jo pitkään.. punnerrusliikkeet yksinkertaisestti taitaa olla vain mun heikkous. Teen 3 jakoisella jaolla: Selkä/rinta/olkapäät, reidet/hauis, rinta/selkä/olkapäät, reidet/ojentajat

    • Sieltä omasta suustasi se vastaus taisi tulla, punnerrukset ilmeisesti on se sun heikkous, jätä vedot vähemmälle ja ala keskittymään enemmän punnerteluun. Jos vanha konstit ei tuota tulosta niin muista kokeilla uusia juttuja!

 
Tykkää jutusta