Susirajalla rytisee!

Moro kaikille!

Jotta ei tartteis aloittaa joulun jälkeistä blogi postausta samalla tavalla kuin kaikki muut niin jätämpä kertomatta että kuinka paljon söin aatona ja miten pahassa ähkyssä oli ja sen että oksensin kippurassa wc:n lattialla läpi yön.

Joten siirrytään seuraavaan aiheeseen! Pakkasin roheiinit ja kalsarit laukkuun ja otin suunnaksin Pohjois-Karjalan, tuo mahtava läntti Suomen maalla jossa sain nuoruus vuoteni viettää! Sydäntä lämmittää ajaa nuoruuden maisemissa muistellen niitä lukemattomia reissuja jotka olisi voinut jättää tekemättä silloin koltiaisen. Silloin juniorina tuli tehtyä paljon tyhmyyksiä mutta silti mitään en pois vaihtaisi, kaikista niistä on jotain opittu ja nyt on aika korvata ikävät jutut hyvillä teoilla 🙂 MUTTA JOO… Ennenkuin rupean itkemään niin mennään eteenpäin –>

SONY DSC

Viikon verran asustelin vanhempieni luona Tuupovaarassa, siellä myö lämmiteltiin savusaunaa ja kylvettiin avannossa niinkuin jokainen itseään kunnioittava suomalainen mies tekee! Ettei homma nyt kuitenkaan pelkäksi nautiskeluksi menisi niin olin sopinut jokaisena päivänä kimppatreenit kaverieni kanssa läheiseen kaupunkiin Joensuuhun! Sitä päräyteltiin joka päivä 120km salin perässä eli nopeasti kun laskee niin ajoin viikon aikana 720km pelkästään salimatkaa, joten unohdetaan ne selittelyt ja keskitytään tekemiseen! Sen salin kyllä löytää pyhäpäivinä jos haluaa..

Todistusaineistoa toki otettiin että jengi uskoisi ettei joulu pelkästää kinkun ja karjalanpiirakoiden ääressä mennyt! Kyllä sitä nosteltiinkin välissä! Treeneille sain houkuteltua megaluoka kansainvälisiä julkisuuden hahmoja kuten Kotipohjan Pekan, Ovaskaisen Mikon sekä Haapasaaren Joonaksen.

Kolme treeniä laiteltiin viikon aikana videolle ja nyt edessä olisi aikamoinen savotta editoida ne kaikki… Siihen suottaa mennä tovi ellei toinenkin mutta sitä odotellessä tekaisin nopean trailerin reissusta, KÄYKKEE KAHTOMASSA!

Luvassa siis hyviä videoita ja paskoja juttuja! Luvassa myös uusia juttuja treeni sekä ravintopuolelle sekä uusia yhteistyö kuvioita! Tulossa myös uusia videoita Suomen kovimpien bodareitten säeistäminä! Suosittelen siis pysymään kanavilla!

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

14 vastausta artikkeliin “Susirajalla rytisee!”

  1. Hauskan näkönen ku isojen miehien taustalla tuolla on noin siro kuvaaja 🙂 Videoita ootellessa!

    • Hehe 🙂 Mä hankin pienen naisen sen takia että itse näyttäisin aina isommalta 😀 Yasmin on lojaali kuvaaja, aina mukana kun pyydän!

  2. Moi Vatsku!

    Videoita odotellessa! Pistäpä vauhtia, että saadaan ne katseluun nopeasti!
    Mulla olisi kysymys.

    Mitä mieltä olet erikoistekniikoiden käytöstä joka treenissä ja jopa joka sarjassa. Itselleni suorien sarjojen tekeminen tuntuu tylsältä ja saan isommat kiksit, kun joka treeni on erilainen. Periaatteessa joka treenipäivänä ennen treeniä menee monta hetkeä herkutellen ajatuksella, että mitä sitä tänään tekisi. Tiedän, että raju erikoistekniikoiden käyttö saattaa rasittaa hermostoa rajusti. Tilanne itselläni on se, että pääsen viikossa 2-5 kertaa salille ja en ikinä tiedä määrää etukäteen (tavallaan hälytyshommissa). Teen kaksijakoista ja tykkään periaatteessa ajaa ne lihakset silloin ihan loppuun. Jos sattuukin niin, että pääsenkin taas treenaamaan muutaman päivän päästä samat lihat uudestaan ja joku paikka ei ole kunnolla palautunut, teen ne hyvin kevyesti. Esim. tänään kun oli etureidet, rinta, pohkeet ja kädet – tein etureisille vain 3 quad blastia. Sain hyvän pumpin, vaikka domsseja oli vielä hiukan jäljellä edellisestä treenistä. Ajatuksia?

    Anteeksi kun tuli aika pitkä kyssäri. Toivottavasti jaksat vastata pitemmin, kuin vain yhdellä lauseella. Kiitos! 😀

    • Tähän on lyhyt ja yksinkertainen vastaus, jos susta tuntuu että palaudut siitä treenistä niin anna mennä vaan niin kovaa kun mopolla pääsee. Mitään absoluuttista totuutta en noiden tietoja perusteella voi antaa kun en tunne sun taustaa/treenitehoa yms. En silti jättäisi raskaita suoria sarjoja pois, voit keskittyä vaikka joka toinen kierto tuntumaan ja poltteeseen ja taas joka toinen kerta isoihin rautoihin. Monipuolisuus ja vaihtelevuus on tärkeää!

  3. terska vatsku!

    sellanen kysymys että miten teet/teetkö aerobistä nyt dietillä?
    ja onko parempi ottaa esim treenin loputtua palkkari heti ja tehdä aerobinen vai aerobisen jälkeen?
    ei muutaku lisseee levyjä ja videoita kehiin!

    • Terskapa hyvinkin!

      En tee aerobista kun ei tarttee 🙂 Paino tulee hyvää tahtia alaspäin ihan normi treenillä ja ruokavaliolla, ne aerobikit on sitten kisadietin juttuja mun kohdalla. Itse hörppäisin palautusjuoman ehdottomasti heti treenin jälkeen, sen päälle aerobikkiä ja siitä kotio syömään lämmin ruoka.

 
Tykkää jutusta