Gainomax bulk?

Morjens ystävät hyvät!

Yhteistyössä Gainomax

Vatasen dietti on taputeltu LOPPUUN tältä erää ja nyt olisi taas aika laittaa kaasupoljinta lähemmäs lattiaa ja NÄYTTÄÄ epäilijöille mistä me Karjalan miehet ollaan tehty!

Dietin päätös uutinen kantautui jopa Gainomaxin ylimmälle johtoportaalle asti ja sieltähän tuli puhelin soitto samalla SEKUNNILLA. He ehdottomasti halusivat lähteä tukemaan Vatasen uutta menestyksekästä sikabulkkia heidän tuotteillaan! No tämähän passasi minulle varsin hyvin ja tietenkin vastasin myöntävästi tarjoukseen!

Viikon päästä tulikin trukkilavallinen patukoita, valmisjuomia ja vaikka minkälaista oheistuotetta. Tällä kertaa lihaksen (läskin) HANKINTA ei jää lisäravinteista kiinni!

SONY DSC

Gainomaxilla on YLIVOIMAISESTI parhaat ja SUOSITUIMMAT tuotteet jos verrataan muihin kaupanhyllyltä saataviin valmis palautusjuomiin! Maku on parempi kuin mäkkärin pirtelöissä (tämä on fakta!), sisällöltään todella korkealaatuisista aineksista kasattu valmis palautusjuoma jota ei itse tarvitse pulvereista sekoitella.

Gainomaxin tuotteet sopii hyvin aloittelijasta kokeneempaankin bodaajaan ja heille ketkä haluavat palautusjuoman OIKEASTI maistuvan hyvälle ja eivät halua sotkea keittön pöytää päivittäin hera ja malto jauheilla palautusjuomaa kasatessa 🙂

Itse kärsin HERKÄSTÄ vatsasta ja normaalit maitotuotteet aiheuttavat minulle KIIREEN wc pöntölle. Gainomaxin valmisjuomat ovat maitopohjaisia mutta sen verran fiksusti siellä joku NÖRTTI on suunnitellut tämän tuotteen että laktoosipitoisuus on hyvin alhainen (<1%) ja ei aiheuta allekirjoittaneelle kiirettä vessaan laisinkaan 🙂 Vatsa kestää hyvin vetää useammankin purnukan treenin jälkeen!

Kerta ne mulle ISON kasan noita juomia ja patukoita lähettivät niin kyllähän niillä on tullut läträttyä ihan HUOLELLA! Oma suosikki on ehdottomasti gainomax recovery mustikka joka sisältää 20g proteiinia sekä 41g hiilaria. Itselle on tuota lihasmassaa siunaantunut keskiverto kansalaiseen verrattuna pari napsua enemmän, joten mulle ei riitä yksi tonkka treenin jälkeen vaan olen kurlannut joka treeni jälkeen 2kpl recoveryjä. Siinä alkaa ravinnetta olemaan riittävästi vähän kookkaammallekkin kaverille! 40g protskua ja 82g hiilaria!

SONY DSC

Onhan meidän keskuudessa myös hiilihydraatti pelkoisia karppaajia (nolo) mutta onneksi ne gainomaxin NÖRTIT ovat keksineet heillekkin oman juoman! Gainomax protein valmisjuoma sisältää about 50/50 suhteessa proteiinia ja hiilaria, 21G PROTEIINI JA 19G HIILARIA!

Palautumiseen sä tarvitset proteiinin lisäksi EHDOTTOMASTI myös hiilihydraatteja! Pelkkä proteiini EI riitä, eikä myöskään PELKKÄ hiilihydraatti. Ne kaksi ainetta on kuin paita ja peppu, yhdessä toimii mutta ei erikseen!

Ihan pieni nippelitieto hässäkkä treenaamisesta/palautumisesta:

Kovan treenin aikana sä AIHEUTAT lihakseen pienen pieniä vaurioita jotka toki PITÄÄ korjata treenin jälkeen! Tähän sä tarvitset proteiinia joka HYÖKKÄÄ lihakseen ja alkaa rakentamaan siitä ehjää ja entistä VAHVEMPAA! Treenin aikana sä käytät suurimman osan energiasta lihaksen glykogeenivarastoista jotka ovat siis lihaksessa olevat hiilihydraattiVARASTOT. Treenin aikana sä pumppaat ne varastot TYHJIKSI joten tajuaahan TYHMEMPIKIN että ne on äärimmäisen tärkeää täyttää välittömästi treenin jälkeen hiilihydraatilla jotta palautuminen olisi MAXIMAALISTA! Treenin jälkeen kroppa IMEE ravintoa kuin imuri pölykoiria lauantain siivouspäivänä ja KAIKKI ravinteet menee hyötykäyttöön eli palutumisprosessiin!

ÄLÄ SYÖ PELKÄSTÄÄN BANAANIA, JUO MYÖS GAINOMAXIA!!

Pitää silti muistaa ettei YKSIKÄÄN lisäravinne tule menemään puhtaan ja monipuolisen ruokavalion edelle, lisäravinteet on hyvä LISÄ mutta siihen se sitten jääkin!

SONY DSC

Nyt mä lähden tekemään PENKKITREENIN  ja aion aiheuttaa lihaksiini MIELETTÖMÄN pumppitilan jonka jälkeen otan pari selfie kuvaa instagramiin! MUISTAKAA SIIS SEURATA MUA IG:SSÄ NIMELLÄ PTVATANEN. Treenin jälkeen juon vatsani TAAS täyteen gainomaxin liemiä, sen jälkeen pyörin kotiin ruokapöydän ääreen ja jatkan palautumisprosessiin tarvittavien ravinteiden nauttimista!

Olkaahan ihmisiks elkää olko apinoiks!

VOITA VUODEN GAINOMAXIT!!! MITEN? NO LUE OHJEET!!

  • Ota kuva banaania syövästä kaveristasi
  • Instagrammaa kuva hashtagilla #seolisunviimeinenbanaani
  • Tägää kaveri kuvaan
  • Joka viikko Gainomax palkitsee parhaan paljastuksen tehneet vuoden Gainomax-tuotteilla
  • Lisätietoja kilpailusta: http://www.gainomax.fi

Sä otat siis yhden kuvan sun apina frendistä kuka luulee että pelkkä banaani on tosi cool palkkari ja lätkäiset sen kuvan instaan hästäkillä #seolisunviimeinenbanaani ja hyvällä tsägällä VOITAT VUODEKSI PALAUTUSJUOMAT ITSELLESI! MOOORRJEEEEENS!

 –

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

19 vastausta artikkeliin “Gainomax bulk?”

  1. hyvän makuista MAITOA!juu ei vatsa kestä GAINoMAXia testattu on.

    • No samperi, sitten ei parane hörppiä gainomaxia! Tai jos joskus ummettaa niin vetäise pari purnukkaa niin lähtee mutkat suoriksi 😀

  2. Vaikka haiskahtaa erittäin paljon mainospostaukselta, niin täytyy silti sanoa että hienoja kuvia ja hauskasti kirjoitettu! 🙂
    Ja tuo kilpailun hästäkki on ihan paras, enää puuttuis loppuosa ”taimuuten” 😀

    • Nyt ei enään pelkästään haise vaan alkaa jo maistumaan mainostamiselle 😀 Mut sitähän tämä on ja se lukeekin heti ensimmäisenä kirjoituksessa 🙂

      Kiitos kovasti! Ja sitten vaan instaan kuvaa lisäämään –> Hä?

      🙂

  3. Heippa,

    Gainomaxista tuli mieleen, että mitä syöt, jos treenaat (aikaisin) aamulla reippaasti ennen lounasaikaa. Mulle sopii asmutreenit tosi hyvin ja silloin on draivi parhaimmillaan, mutta mitä ihmettä syödä treenin jälkeen, ei viittis lounastakaan kärsiä vielä ysiltä toimistolla 😀

    • Minäpä annan sulle hyvän vinkin! 🙂

      Jos treenaat esim klo:09.00, niin herää klo:07.00 syömään tukeva aamupala jossa reilusti hiilihydraattia. Anna ruuan sulaa parin tuntia ennen treeniä ja sitten itse raudan kimppuun. Treenaat about tunnin jonka jälkeen välittömästi palautusjuoma, esim gainomax. Palautusjuoman nauttimisesta 1h-1,5h päästä lounas joka sisältää reilusti proteiinia sekä hiilihydraattia. Siitä eteenpäin 3-4h välein ruokaa naamaan ja homma pelittää! 🙂

  4. Sinä se handlaat tämän kirjoituksen jalon taidon! Mahtavaa ja viihdyttävää luettavaa, vaikka mainospostaus olikin. Haha!

  5. Ei taida Halonen tykkää kun juot Gainomaxia kuin vettä?

    • Ehkä tekstiä oli vähän värikynällä tuunattu 😀 Mutta kyllä tuossa dietin aikana tuli useammat palkkarit korvattua gainomaxilla ettei vanehene jääkaappin nuo 🙂 Nyt emäntä sai projektiksi juoda loput!

  6. Nyt on kyllä pakko avata sanainen arkku ja vähän kehua jäbää, sillon kun ekoja kertoja öö(varmaan sen ekan lisäravinne videon jälkeen) kattelin sinun juttuja nii mietin että tämä on kyllä nyt joku ihan pelle..MUTTA, nyt oot sitten suosikki ”bodarien” joukossa, ja tulee melkein eniten seurattua mitä se Vatanen duunailee näistä heeboista 😀 ja minulla on semmonen fiilinki että sitten ku sinä joku kaunis päivä lavalle nouset, minkä oisit voinu vaikka jo nyt tehdä, niin tulee melkosia wau efektejä ihmisille,eli tsemppiä poijalle!

    • Arkut auki! 🙂

      Monen mielestä varmaan olen pelle edelleen mutta kun kaikkia ei voi miellyttää niin pitää olla tyytyväinen että edes joku tykkää tuottamastani materiaalista, kiitos siitä 🙂 Ja pysy jatkossakin kanavalla!

      Kiitos tsempistä, tehdään niin hyvin kun osataan ja se riittäköön!

    • Killen kanssa ei ole koskaan ollut mitään virallisempaa valmennussuhdetta, Kille duunaili mulle muutamat ohjelmat ja auttoi pientä poikaa bodaus hommissa. Nyt Halosen Matin kanssa ensimmäinen virallisempi varsinainen valmennussuhde ja nyt tehdään asiat huolella ja prikulleen ja uskon vahvasti että se tulee näkymään!

  7. Paljonko löytyy sokeria yhdessä juomassa, haha? Jätit sen kokonaan mainitsematta 🙂

  8. Olin itsekin joskus aika sokerikammoinen, mutta tapasin silti aina juoda sen tujumman Gainomaxin treenin päätteeksi. Eipä tää millään tapaa ainakaan omiin ”tuloksiini” vaikuttanut vaan päinvastoin. Join treenin jälkeen Gainomaxin ja noin tunnin parin kuluttua väänsin ruokaa kotona. Tällä elämäntyylillä (muuten söin 4-5 kertaa päivässä) rasvaprosentti laski jopa vaarallisen alhaisiin lukemiin, mutta kaikki kropasta lähtenyt oli (ainakin mitä Tanitaa on uskominen) rasvaa. Noin kerran viikossa tai mielitekojen mukaan pidin kunnon överitankkauspäivän (enimmäkseen kaikella ”paskaruoalla”), jonka jälkeen oli kieltämättä vatsassa melko huono olo parikin päivää, mutta treenit kulki ja rasva palo. Nykyään oonkin sitten aika ”läski” tai en ainakaan missään kovin hyvässä kunnossa, enkä enää juo Gainomaxia vaan teen palkkaripirtelöt itse suunnattuani välittömästi kotiin kuntoilun jälkeen. Sokeri ei maistu ja hiilaritankkauspäivät ovat jääneet historiaan mitä nyt överit vedän jos mieli tekee. Koitan kyllä syödä hiilareita muuten suht säännölliseen, mutta välillä vaan maittais enemmän kala, pähkinät, vihreet, tollaset kevyemmät lisukkeet ja juurekset…no, onneks bataatti sentään on hyvää. Ehkä mulle sopi paremmin tollanen vähän niukempihiilarinen ruokavalio ja sit noita tankkauksia viikon parin välein mielitekojen mukaan?

    • Meitä on moneen junaan ja todellakaan meitä ei voi painaa samalla muotilla 🙂 Jos ei tykkää hiilaria muuten nauttia niin mä rohkaisen kyllä käyttämään sitä runsaasti varsinkin treenin jälkeen koska silloin sillä on oikeasti tehtävää kropassa. Jos jaksaminen ja olotila on hyvä ilman sen kummempaa hiilarin käyttöä niin antaa mennä vaan, ei se mikään elinehto ole 🙂

      Mä itse vaan nään viisaimmaksi ainakin omalla kohdalla varmistaa että rasvaa ja proteiinia tulee sen minkä kroppa vaatii ja loput energiasta täytetään hiilarilla.

      Tankkauksienkin kanssa kannttaa pitää maltti ja ottaa nekin suht fiksuista lähteistä, sikailu pidemmän päälle ei ole se fiksuin ratkaisu koskaan.

      • Treenin jälkeen mä oon kyllä ottanut hiilaria aina ja se toimii, eikä iske kyllä mitään pohjatonta mahaakaan yleensä illalla, kun muistaa sen palkkarin. Lisäksi nukkuu ja palautuu tietty paremmin. Nykynen ”ruokavalio” sisältää hiilaria aika reippaastikin tai jotenkin sen tunnistaa mitä kroppa vaatii, mutta silti jonain aamuina ajatuskin kaurapuurosta kuvottaa ja mieluummin ajoitan ne isommat hiilarimäärät illalle treenin jälkeen.

        Nyt esim. koko alkuvuoden treenit on olleet melko kovia (enimmäkseen aeroobbista ja HIIT:tiä) niin kasvaneen hiilarintarpeen kyllä huomaa viimeistään viikon päätteeksi! Sikailu ei juurikaan kuulu enää tapoihini, kun muutenkin tulee syötyä sen verran reippaasti, mikä sekin tuntuu jo päivittäiseltä sikailulta. Jos sikailua harrastan niin sen motiivina on lähinnä heittää päiväksi kaikki rutiinit (joita muuten rakastan) kaatopaikalle ja huomata kuinka paljon niistä omista jutuista nauttiikaan ja harvemmin noi mätöt kyllä mun mielestä hyvälle ees maistuu, eikä niitä turhan usein mieli tee. Välillä sitä oloo oikein odottaa, että iskis se kunnon mättöhimo. Se paha tapa mulla silti on, että kaikki mitä ostetaan niin se myös pyritään syömään, vaikka kaikki maistus paskalta ja olis vaikka kuinka huono olo. Ensinnäkin siksi, että täytyy opetella tuntemaan itsensä, haluan tietää rajani ja sen millasia seurauksia milläkin on ja toiseks nykyään otetaan ihan liikaa paniikkia syömisestä…joskus olin kyllä niinkin tyhmä, että todistelin muille sillä jotain ihan vaan sen takia, että muut on huolissaan mun elintavoista, jotka kyllä on mun mielestä täysin terveellä pohjalla. Huonoo tässä on se, että ei oo ruokahalu yleensä ihan normaali seuraavana päivänä ja vatta on kun jalkapallo . Morkkista niistä en pode, mutta kyllä se olo on vähän tahmee aina noiden jälkeen. Ehkä olis syytä ottaa jotain treenitavotteita, kun ne tuppaa pyöriin aina siinä hyvän olon ja siitä nauttimisen ympärillä ja kaikki muu onkin tullut aina siinä sivussa.

        Tällästä pohdintaa tänään 🙂

 
Tykkää jutusta