Ego koki kolauksen! Auts!

Morjensta kynäniskoille!

Sunnuntai illan kunniaksi ajateltiin kauniimman osapuolen kanssa mittelöidä kumpi on kovempi luu, no siinähän kävi vähän nolosti… Kaapin paikan taitaa meidän taloudessa tästä eteenpäin määrätä emäntä..

232323232323

Pakko kyllä antaa vähän respektii tulevalle vaimolle, ihan kuka vaan perus rimppakinttu ei työnnä harjoittelematta +50 miesten etunojapunnerrusta. On se kova tyyppi ja hullun rakas ihminen mulle! <3

Rakastakaa toisianne ja punnertakaan kilpaa! Siinä on pt Vatasen rakkauden resepti tälle päivää 😀

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– Tilaa horkkasi täältä

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

24 vastausta artikkeliin “Ego koki kolauksen! Auts!”

  1. NO ON Sitkee Emäntä!!kyllä sie Vatanen tiijät mikä tätä maalimmaa pyörittää eli emännät määrää kaapin paikan joka tapauksessa vaikka myö miehet välillä luullaan et langat ois meijän käsissä! 😀

  2. Ei hyväksytä! Varsinkaan lopussa ei kädet turhan paljoo koukistuneet! 😀

  3. Vitsi mikä suoritus, huikee! 😀 mä pöngerrän itteni ylös miesten punnerruksissa ehkä kaheksan kertaa, että joo, mä lähenki tästä loppupäiväks punnertaan 😀

    • Pt hommia tehneenä voin sanoa että jo kahdeksn miesten punnerrusta naiselta on hyvä suoritus, yleensä niitä tulee aika tasan nolla 🙂

  4. Hyvä tulos! Tosin oikeissa punnerruksissahan rinnan tulisi osua ala-asennossa maahan 🙂 Mutta jos ei edes ollut tarkoitus tehdä virallisella tyylillä, niin ei kai se sitten niin tarkkaa!

    • Mä oon niin jäykkä että en varmaan saa edes rintaa maahan 🙂 Riippurintaisilla naisille lienee helppoa punnerruskisoissa 😀

  5. On varmaan ennenkin kysytty, mut mitkä oli ne sun treenikengät? 😀 Pitäis ostaa uudet ja oon ajatellut jotain sen tyylisiä

  6. Niinhän se on, että mies on perheen pää mutta nainen se, joka sitä päätä kääntää… 😉

  7. Heippa! ootko ikinä valmentanu ensikertalaista bikinifitness kisoihin tai oisko kiinnostusta sellaseen projektiin? 🙂

    • Moikka Salla!

      Mä olen pessyt käteni tuosta kisadietti jutusta, en halua lähteä opettamaan kenellekkään asioita joita en ole itse käytännössä tehnyt/harjoitellut. Offseason jutut toki hoidan mutta itse varsinaisen kisadietin jätän kokeneemmille 🙂

  8. Mitä mieltä tästä jos jos tekee 2-jakoista periaattessa sen 5 kertaa viikossa eli 2 on 1 off? Reenit on siis jaettu niin, että ekat 2 reeniä on voimapainotteisempiä toistot jossain 5-8 ja seuraavissa 2 reenissä ois toistot jossai 8-15 ympärillä? Ite oon tällästä miettiny ja lukenu netistä vähän ohjeita jne mut toi eka kysymys vaan mietityttää onkse sit liikaa? Vai meneekö tämäkin varmaan niin, että kokeilemalla se selviää? Voi olla vähän sekava kysymys, mutta toivottavasti saat jotenkin selvää 😀

    • Mä sanoisin kyllä että vähän turhan tuhdilta kuullostaa, ei pidemmässä juoksussa lihat kerkeä palautumaan tuommoisella tahdilla. Vedä kolmijakoisella 2on 1off tahdilla.

  9. Nikotiini kiihdyttää aineenvaihduntaa eli jos höyryttelee kokopäivän nikotiininesteitä niin kasvaako lihas nopeampaa?

    • Ei kai se aineenvaihdunta siihen lihaksen kasvamiseen niinkään vaikuta, mutta kyllä rasva voi palaa paremmin jos tätä asiaa alkaa suurennuslasin kanssa tutkimaan. Mieluummin jätän dietillä 2g aamupuurosta pois kun alan röökiä polttamaan 🙂

  10. Moikka! Tulisin kysymään muutaman kysymyksen liittyen treenaamiseen 😀
    Oon treenaillut tässä jo jonkin aikaa (n.vuoden säännöllisesti ja ´´kunnolla´´), ja tuntuu hiukan että olkapäiden kehitys on muuta kroppaa jälessä 😮 Mitä vinkkejä antaisit että saisin niihin vähän lisää kokoo ja pyöreittä. Olen siis nainen.
    Oon hinkannu perus vipareita joka suuntaan ja muitakin liikkeitäkin siis ja kuormittanu takaolkapäitä ja etuolkapäitä myös, mutta tuntuu että nyt ei enää tapahdu muutosta (tuntuu vain että olkapäät katoaa)… Mitä tehdä jotta saisin uutta poltetta?
    Millaisia liikkeitä, toistomääriä, sarjamääriä ja painoja suosittelet? Oon siis vähän kateissa mun olkapäiden kanssa 😀

    Kiitos jo nyt tuhannesti jos jaksat vastata <3

    • Morjensta Terhi!

      Tälläiseen kysymykseen on aika vaikea vastata mitään sen tarkempaa kun en tiedä miten sun treenit kokonaisuudessaan menee ja miten ravinto asiat on hoidettus, mutta lihashan kasvaa kun sille annetaan kovaa ärsykettä ja sen jälkeen sen annetaan palautua 🙂 Olkapäät saa kovaa kyytiä lähes jokaisessa yläkropan treenissä, punnerrusliikkeet käy etu/keskiolkapäähän ja vetoliikkeet taas takaolkapäihin eli kannattaa myös tarkkailla ettei olkapäät saa liikaa huomiota ja näin ollen palautuminen jää pois jota lihas kasvaakseen vaatii.

      Olkapäätreenit olisi hyvä aloittaa raskaista punnerrusliikkeistä ja treenin loppua kohti siirtyä eristävempiin liikkeisiin, punnerrusliikkeissä käytä raskaita painoja (toistomäärät 6-8) ja vipareita taas kevyemmällä kuormalla (toistot 12-15). Treeni voisi koostua vaikkapa 2 punnerrusliikkeestä (esim. kp ja laite) ja siihen vaikkapa 3 erillaista vipari liikettä (vaikkapa pystysoutu, viparit taakse ja sivuille)

      Muista syödä kunnolla, autokin kulkee eteenpäin ilman polttoainetta työntämällä mutta mukavempi sillä on ajaa kun tankkissa on polttoainetta 🙂

 
Tykkää jutusta