10 000kcal, sinne meni :)

Terve vaan kaikille, se o Vatanen ku täällä kirjoittelee!

Syöminen on iso tai ehkäpä isoin osa kehonmuokkausta, ruokaa pittää syyvvä jos haluaa isot hauikset tai sitten pitää olla syömättä jos haluaa kapean vyötärön. Mie oon ollut aina aika huono syömäri, kaiken mie syön mitä pitää mutta en voi sanoa nauttivani siitä, mutta niinhän se taitaa olla että jos syöminen on kivaa niin silloin syöpi liian vähän 🙂 Sama homma reenin kanssa jos se on jostain kohtaa kivaa niin metsään menee ja pahasti 🙂

ben

Eilen mentiin ehkä aavistuksen pidemmälle sinne epämukavuusalueelle kun miun kirjekaveri Joonas Haapasaari (Suomen toisiksi kovin pt) haastoi mut 10 000kcal haasteeseen! No eihän siinä auta nenää kaivella jos haaste käy, lusikkaa suuhun ja vauhdilla! Alkuun ajattelin että tuommosen määrän syö helposti mutta ajatus muuttui päivän mittaan 🙂

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– Tilaa roheiinit täältä

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

Katso video ja tee perässä. Anteeks kaikille ketkä on valmistautumassa syksyn kisoihin 🙂

pps_muskleforum_heinakuu_2015_1071x170px

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

4 vastausta artikkeliin “10 000kcal, sinne meni :)”

  1. Mietippä samaa kalorimäärää suht puhtaana podiruokana, rasvaa suht vähän ja protskua järkevästi. Sais jokusen lautasellisen puuroa ja riisiä puputtaa.
    Tuliko tarkemmin makroja laskeskeltua tuosta satsista? Rasvaa ainaki miehekäs mälli nuissa safkoissa.

    • Puhtaasta ruuasta tuon määrän ottaminen omalla kohdalla olisi täysin mahdoton juttu, youtubessa nopeasti vilkaisin niin joku jenkkiläinen perus kuikelojätkä veti 20t kcal suht puhtaasta kotiruuasta, kovaa tekemistä 🙂 En laskenut makroja mut ei ne varmaan kovin hyvät ollut 😀

  2. Huhhuh, itellä ei ikinä tollanen määrä menisi alas kun 5000kcal tankkauspäivänä tekee jo tiukkaa.

    Mitä muuten PT Vatasen palautusjuoma sisältää ja otatko heti treenin jälkeen?

    Itsellä ollut whey80 ja maltoa 50g/50g suhde aina ja sekaan myös kreatiini ja L-Glutamiini. Olen yrittänyt lukea siitä, että tarviiko tuota maltoa edes palautusjuomassa olla, kun tuntuu olevan ikuinen väittelyn aihe! Jotkut sanovat että välttämätön asia, ja jotkut väittävät että tuo vain rasvaa lantion ympärille..
    Mites jos korvaisi malton banaanilla?

    • Ehdottomasti hiilaria treenin jälkeen, aika loogista kun tyhjennät lihaksen glyko varastot treenin aikana niin mun mielestä palautumisen kannalta aika tärkeää myös pumpata ne mahdollisimman nopeasti täyteen hiilarilla. Treenin aikana 20g aminoja ja treenin jälkeen 40g hera-iso, 80g malto, 10g glutamiini, 5g leusiini, 10g kreatiini. Juo vaan maltoa, se on hyvää hiilaria treenin jälkeen!

 
Tykkää jutusta