Ruokaohjelma yksinkertaisille ihmisille

TERVETULOA VATASEN KEITTIÖÖN!

wwwwwwww

Tässä keittiössä ei olla neljään vuoteen tehty YHTÄÄN MITÄÄN muuta kuin smoothieta, pääkalloa (jauheliha/makaroni) ja kanankalloa (kana/riisi). Samalla reseptillä painetaa hautaan asti kun ei mulla riitä aika ja mielenkiinto keksiä uusia ruokia, MITÄS SITÄ VANHAA VAIHTAMAAN JOS TOIMII!

Te ketkä tykkäätte peuhata jotain monimutkaisia respetejä keittiössä niin kahtelkaa ihan jotain muita videoita, tää on FOOD FOR DUMMIES!

 

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– Tilaa roheiinit täältä

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

20 vastausta artikkeliin “Ruokaohjelma yksinkertaisille ihmisille”

  1. Ei väljä miltä maistuu tai jos kana-riisi on kuivaa, kunhan nopeaa ja helppoa ! Mainitsi pakkiksella, ettet ole riisiä syönyt aikoihin ? Kyllästyitkö vai mistä johtunee ?

    • Mä aina jämähdän yhteen ruokaan ja siitä kierteestä on vaikee päästä pois, ennen tätä jauheliha/makroni kierrettä oli varmaan vuoden kestänyt kana/riisi putki niin vedetään nyt tätäkin vuosi yhteen soittoon ja katotaan mitäs sitten 🙂 Riisi on ihan ok, mut makaroni parempi tällä hetkellä.

  2. Laitatko dietilläkin jauhelihan sekaan dolmiota? Eikö siinä oo kauheasti sokeria yms…?!

    • Viime dietin vetelin ihan huolella tuolla reseptillä, kun kalorit pysyy kuitenkin koko ajan +3000kcal niin sielä on vähän varaa vielä kikkailla mut jos puhutaan jostain 1500kcal dietistä niin siinä kannattaa jättää kaikki ylimääräinen pois. Dolmiosta toki löytyy se light versio joka sisältää about puolet vähemmän sokeria, kohtuullisissa määrissä ihan ok töhnää dietillekkin.

  3. Millo o seuraava cheattipäivä ja mikä on ateria? 😀

  4. Millaista treenivyötä Vatanen suosittelisi bodytreenaukseen, kun hommaa ensimmäistä vyötä ? Salilta koetin, kun siellä oli joku rahjanen ja toimi hyvin, joten pitäisi varmaan oma hommata. Niitä kun on pehmeämpiä ja noita jämäkempiä. Vai onko tuosta mitään hyötyä, jos ei ole selkävaivoja ?

    • Mä itse olen tykästynyt tommosiin pehmisvöihin, ne on mukavat päällä ja kyllä se tarrakiinitys on ainakin mun treeneissä kestänyt hyvin. Mulla on kova voimailuvyö myös mutta siitä välillä jää kunnon mustelmat kylkiin kun nahka jää väliin esim kyykätessä. Jos jos oot matti meikäläinen ja yhteystulos on alle 800kg niin bodytreeniin käy ihan hyvin sellanen fitnessvyö.

      • Minkäs merkkinen vyö sinulta itseltä löytyy ? PPS-shopista saisi ainakin better bodies vyön 35 eurolla esim tuo http://www.pps-shop.fi/better-bodies-basic-belt-black-p-1492.html varmaan ihan hyvä vyö olisi. Siihen laittaisi vielä tuon 4 kg säkin protskujauhetta niin saisi jotain kivaa sälää kaupanpääliseks, kun tilaus yli 75 euroa 😉 tai sitten bodyactionilta schiekin vyö. Tuo salilta löytyvä voimannostovyö kyllä sattuu jo kylkiin kun kumartuu, on se sen verran järeää tekoa 😀

  5. Mikä ton suolan lisäämisen idea on? Kun eikö perus suomalainen muutenkin tuppaa saamaan liikaa suolaa ruoasta?

    • Perus suomalainen, perus suomalaista ruokavaliota noudatava ihminen saattaa saada vähän kaikkea liikaa, oma ruokavalio ei ihan ehkä täsmää perus kaavaan. Kaikki syömäni ruoka on puhdasta ja missään ei sitä suolaa valmiiksi liiemmin ole, vettä menee päivittäin 6-7litraa ja treenin aikana ja muutenkin kesällä hikoilen paljon joka poistaa suolaa elimistöstä joten että elimistöni toimisi halutulla tavalla joudun lisäämään suolaa ruokavaliooni.

  6. Todella mielenkiintoinen blogi ja hyvä ruoka juttu. Mukavaa luettavaa ja saa mukavasti aloittelijana kimmoketta hommaan! Lisää tämmöistä, kiitos! 🙂

  7. Mainitsit, että sulla tulee ilmavaivoja vaaleasta makaronista ja ehkä myös vähän tummastakin. Oletko koittanut gluteenitonta makaronia? Se on todella hyvää, maistuu melkeinpä samalle kuin tuo tavallinen. Vehnä saattaa ärsyttää helposti vatsaa, ja varsinkin kun syöt noin isoja määriä. Tiedän monia, kellä vatsa on rauhoittunut kun on gluteenittomaan vaihtanut:) Kannattaa kokeilla!

    • Kiitos vinkistä! Kunhan tuo vaimo polttaa päreensä lopullisesti niin sitten kirjoitan kauppalistaan gluteeniton makaroni 🙂

  8. tää oli kiva video, mukava kuunnella vatasen vinkkejä!

  9. hauska video, mutta………..mä en kestä kun laitat ton veitsen takas tonne veitsikoteloon vaikka oot just puhkassu noit jauhelihapakkauksia 😀 tämmöset pienet hygieniajutut jäi mielee 😀
    ja älä ny hyvä mies nuole noita veitsiä 😀

 
Tykkää jutusta