200kg squat

Morjensta TAAS!

Käytiin tuossa testotimon ja oppipoika Jessen kanssa nostelemassa punnuksia, raskastahan tuo oli vaan selvittiin kunnialla läpi! Kukaan ei muuten usko että minäkin treenaan jalkoja niin pitihän tuo videolla ottaa!

Selailin youtubea ja huomasin että olen kuvannut saman treenin 5kk sitten ja mielenkiinnosta katsoin videon ja tarkkailin millä painoilla tuli vajaa puoli vuotta sitten tehytä kovat sarjat, onhan nuo tuossa bodailutreenin ohjessa ihan hyvin iskua ottaneet. 5kk sitten nuo oli maksimi rautoja, nyt enemmänkin lämmittely rautoja 🙂

  • Reiden ojennus 82,5 + kuminauha –> 82,5kg yksi jalka kerrallaan
  • Kyykky 170kg –> 200kg
  • Hack 170kg –> 230kg
  • Prässi 340kg –> 450kg
  • Sjmv 160kg –> 210kg

Eipä siinä sen kummempia, en oo lainkaan juttu tuulella 😀 Kahtokkee työ video, mie lähen testotimon hierontapöydälle pötköttämään!

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– Tilaa roheiinit täältä

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

pps_muskleforum_heinakuu_2015_1071x170px

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

20 vastausta artikkeliin “200kg squat”

  1. Ukkohan turpoo päivä päivält enemmän ja enemmän! 😀 komeesti voimaa tullu, jos sitä itekkin joskus olis yhtä vahva :/

  2. Ja taas soi taustalla batmetal vatanen on ilmeisesti kova batman fani

    • Sattu olemaan valmiina tuossa editointi ohjelman kirjastossa niin ei tarvinnu alkaa latamaan mitään muuta 🙂 Toimii hyvin kyykkyvideoissa!

  3. Onko nuo aikaisemmat tulokset ennen Matin valmennukseen siirtymistä ? Kuinka pitkään olet ollut hänen silmän alla ?
    Miten muuten sinulla noin voimaviikolla, onko erikoistekniikat minimissä entä ajatko lihasta failureen ja reilusti yli ? Eikö ”voimaa” hommatessa kuitenkin periaatteessa pitäisi jättää toistoja varastoon ? Tosin et sinä mitään max ykkösiä tee, mikä on ns ” toistoraja” mitä ei aliteta voimaviikolla ?

    • Mä olen ollut nyt Matin valmennuksessa 7kk. Voimaviikolla me ei olla käytetty ollenkaan erikoistekniikoita, ehkä pakkotoistoja jos viimeinen jää puoleen väliin 🙂 Failureen joka sarja, tää on tämmöistä bodyvoimailua. Toistomäärä voimaviikolla on 6-12, pääosin 8-10.

  4. Mitäs Vatanen on mieltä noista lonsdalen kengistä jalkatreeneissä? Toimiiko kyykyissä ja vedoissa hyvin? Hirveesti polttelis tilata briteistä kun halvalla sais…. Pieruniket joutas heittää roskiin nääs!

    • Mun mielestä toimii hyvin, ohut suht kova pohja niin mulla ainakin hyvä tuntuma alustaan. Aina treenannut nyrkkeilytossuissa niin ei ole oikeen mihin verrata mut kyllä noi nyt jotku lenkkarit pieksee 6-0.

  5. Moi!

    Ihan mielenkiinnosta kysyn, onko pt vatasella ihan koulutus personal trainerin hommiin vai aloititko hommat vain omien kokemusten perusteella? Itseäni kiinnostaisi myös kyseinen ammatti paljon!

  6. Milläs jaolla toteutat noi voima- ja pumppailuviikot?

  7. Treenaatko lihat kerran viikkoon ”all out” tyyliin, vai kevyempää treeniä usein? Kumpaa itse suosit? Ja onko mielestäsi 3 jakoinen (yläkropan vetävät, työntävät ja jalat) 2on1off tyylillä hyvä jako bodaustyyliseen treenaamiseen? Kiitos paljon vastauksista 🙂

    • Kerran viikkoon ja kaikki ulos kerralla, toki kädet/olkpäät saa useampana päivänä epäsuoraa rasitusta. Nyt tuli uusi treeniohjelma ja siinä oli vähän pohkeille/käsille/olkapäille laitettu pikku extraa myös muitten treenien sekaan, niihin pitää saada kokoa. Mun mielestä toi sun ehdottaman tyyli on hyvä jos vaan lihat kerkee palautumaan.

      • Selvä juttu. Jos itse jossainvaiheessa kokeilisin tuota lihat kerran viikkoon tyyliä, niin saako udella millaista jakoa suosit? 5-6 jakoista? Isoille lihasryhmille saa varmaan olla oma päivänsä, mutta mites esimerkiksi kädet jaetaan? Ei kai kukaan mene salille pelkkää hauista tekemään 😀

        • 4-5 jakoinen toimii hyvin 🙂 Kädet joko muitten treenien kylkeen tai sitten oma päivä jolloin tekee hauiksen ja ojentajan samassa treenissä.

  8. Moro! Kerrohhan Vatanen millä muokkaat/teet nämä loistavat videon pätkäsi 🙂

  9. Vähä hikisesti päivität blogia.. koitas ny tehä videoita enemmän.

    • Se on kyllä totta, nyt ollu ihan jäissä tämä blogi homma. Niin paljon on tungosta työrintamalla että tunnit loppuu kesken vuorokaudesta. Mä yritän tsempata asian suhteen mutta mitään en uskalla luvata. Kiva kun kuitenki muistuttelet! 🙂

 
Tykkää jutusta