Lisäravinteita, hormooneja, mömmöjä, asteroideja yms.

Morjensta taas!

Nyt asiat on näin että aika juoksee ja Vatanen ei tässä välin kerkee elämänkertaansa tänne kirjoittelemaan joten laittakaahan video pyörimään ja ihmetelkää!

 

Facebook <– Tykkää

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– Tilaa roheiinit täältä

Instagramista löydätte nimellä @ptvatanen

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

5 vastausta artikkeliin “Lisäravinteita, hormooneja, mömmöjä, asteroideja yms.”

  1. Moi! 🙂 siun blogi on yksi suosikeistani ja täältä löytää paljon hyödyllistä tietoa. Tykkään myös videoistas! 🙂 Olen miettinyt sellaista, että teetkö tai pystytkö auttamaan ruokavalion suunnittelemisessa, jos siulle esimerkiksi maksaa jonkun verran? Vai onko ajatus täysin pois suljettu? Miulla treenit menee hyvin ja kehitystä tulee, mutta tiedän että en osaa syödä oikein vaikka kuinka lasken makroja yms… niin silti jotenki se ruokavalion suunnittelu ei vaan miulta suju. Saisin paljon paremmin tuloksia, jos ruokavaliokin olisi paremmalla mallilla. Saisiko siulta helppiä tähän tai osaisitko suositella jotakin henkilöä, joka voisi tehdä miulle netin välityksellä ruokavalion, vaikka niin että juttelisimme sähköpostitse?

    • Morrjensta! Mukava kuulla että jaksat seurailla, blogin pito on ollut nyt vähän hiljaisempaa työkiireiden johdosta mutta pyrin tsemppaamaan että sais tännekkin aina muutaman rivin tekstiä 🙂 Kyllä mä sulle ravinto-ohjelman pystyn tekemään, kuuluu työnkuvaan 🙂 Käys kattoo mun kotisivuilta tarjontaa –> http://www.ptvatanen.fi ja laita mulle viestiä s.postiin –> [email protected] niin ihmetellään lisää!

  2. Morjes!

    Sun blogia on kyllä hauska seurailla, jatka samaan malliin 🙂

    Miten sun mielestäsi plussakalorien vaikutus lihaskasvuun menee, eli onko joku tietty raja minkä jälkeen kaikki kertyy läskiksi vai buustaako isommat plussat lihaskasvuakin? Kun toiset kertovat esim +300 kcal plussia päivässä piisaavan maximaaliseen kehitykseen ja toiset taas hehkuttavat, että kunnon bulkilla ovat saaneet selkeästi parhaan kehityksen?

    Asia tuli mieleen kun perus salijamppana on nyt ollut tapana käydä perjantaisin selkäpäivänä hampurilaisaterialla ravintolassa kaverien kanssa ja eihän sellaisen kaloreita arvioi erkkikään, joten taitaa perjantaisin heilahtaa plussakalorit kyllä jonkin verran isommiksi. Hommaanko siis perjantaisin aina pelkästään turhaa läskiä vai voisiko ylimääräisestä tulla snadisti lihaakin enemmän? 🙂

    Tattis ja tsemppiä omiin treeneihisi!

    • Moroo! Kiitos palautteesta ja mukava kun jaksat seurailla blogia 🙂

      Liika on aina liikaa ja en usko että hyödyt hirveemmin yli 300kcal plussasta, ehkä sitä lihaa voi tulla hippusen enemmän kun otetaan kunnon sikabulkkia mutta sitten kun on se 20kg läskiä poltettavana niin sulla menee tolkuttomasti aikaa diettaamiseen mikä on taas pois kehityksestä, joten se kunnon sikabulkki on vähän +-0. Kerran viikkoon on ihan ok vetää kunnon cheatmeal, ei siitä yhdestä ateriasta mitään haittaa ole, mutta jos tätä tapahtuisi jokapäivä niin asia olisi eri. Itsekkin syön joka viikko kerran jotain ohjelmasta poikkeavaa, monesti jotain roskaruokaa, koska se on hyvää 🙂

  3. Kiitti vastauksesta!

    Tuli toinen kysymys vielä mieleen 🙂 Eli jos haluaa pitää kuntonsa siistinä kokoajan ja harrastaa jonkinlaista syklitystä, niin onko sun mielestä joku minimiaika noille sykleille? Vai onko käytännössä ihan sama vetääkö 3 vko plussilla ja 1 vko kireämpi miinus tai 6 vko/2vko tai 12 vko/1 kk? Voittaako pidemmissä sykleissä jotakin?

    Mietin kun dieetin 1-2 ekaa viikkoa menee itsellä aina ihan huomaamatta ja sen ajan nyt on vaikka päällään, niin lyhyemmillä dieeteillä saisi aina mahdolliset kertyneet rasvat pois ilman mitään stressiä.

    Onko noilla pituuksilla mitään väliä pitkässä juoksussa, jos lihas käytännössä kasvaa kun on plussaa ja rasva tirisee miinuksilla (kokoajan treenataan riittävästi ja viikkojen suhde on sama)

    Thx m8! 🙂

 
Tykkää jutusta