Pöyhiän luona kylässä, videoo ja kaikkee!

Moro nettikamut!

DSC00080

Viime viikolla piipahdin naapuri pitäjässä Pöyhiän Paulin luona juomassa sumpit ja vaihtamassa kuulumiset, kyllä me toki siinä sivussa sitten vähän käsiäkin bodattiin 🙂 Paulilla on oma sali nimeltään gym72 ja tämä hökkeli sijaitse Nummelassa, jos satutte lähistöllä asumaan niin käykäähän tutustumassa! Hyvät puitteet niin perus jumppailuun kuin kovempaankin bodaamiseen.

gymi2

Pauli on valmistautumassa syksyn kisoihin ja kunto näytti todella hurjalta, siinä alkoi  valkoisella hylkeellä puntti tutisemaan mutta ehkä minäkin sitten joskus olen yhtä komea ja lihaksikas 🙂 Kaikin puolin tosi asiallinen ukko ja meikä pitää isosti peukalot pystyssä jotta kisoista tulisi mahdollisimman kirkasta pyttyä!

Nyt kahtokkee video ja sitten menkää nukkumaan!

Facebook <– Tykkää

Instagram <– Seuraa

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– PROTSKUUUU

Pps-shopilla on vielä hetken aikaa myynniissä SUPER EDULLISTA HERA ISOLAATTIA!! 4KG ALLE 60E!!! 4 eri makuu tossa pöntössä niin ei kyllästymään kerkee! Klikkaa kuvaa ja tilaa!

11329959_10153050148483432_6924470889761838255_n

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

8 vastausta artikkeliin “Pöyhiän luona kylässä, videoo ja kaikkee!”

  1. Morjes ! Täräytänpä sinulle tähän pienen kysymyksen jos soppii. Käytätkö kreatiinia myös välipäivinä ? Eikös kreatiini ole kuitenkin lisäravinne joka ns varastoituu ? Eli onko merkitystä jos tähän asti on ottanut 5 g joka päivä, jos muuttaisi tuon siten että ottaa 10 g treenipäivinä ja välipäivinä jättääpi poijes.

    • Kyllä elimistö purkaa kreatiinia vaikkei nyt treenaisikaan joten jos ne varastot tikissä haluaa pitää niin jokapäiväinen käyttö olisi suotavaa, mutta mitään todellista ero näillä kahdella vaihtoehdolla ole.

    • Tästä luin ihan tutkimuksenkin, eli vähintään viisi päivää seitsemästä tuota olisi hyvä ottaa, jos haluaa maksimoida tulokset. Harmi kun en muista linkkiä enää. Eihän tuosta stressiä kannata ottaa. Jos aamu alkaa heralla, niin 5g huiviin tai missä kohtaa päivää tahansa. Ajoituksella ei ole mitään merkitystä. Kreatiinin käyttö ei vie ketään sossun luukulle.

      1kg – 14,90€ http://www.pps-shop.fi/nutrition-creatine-monohydrate-1000g-p-1548.html

      Vatanen näytti kieltämättä hieman valkoiselta valaalta Paulin vieressä. 😀 Sallittakoon tämän kerran kun olet vielä nuori ja kasvuiässä. 😉

      • Muistaakseni elimistö purkaa kreatiinia muutamia grammoja/pv vaikkei mitään sen heavympää tekisikään joten jos tapissaan tasot haluaa pitää niin kannattahan se joka päivä 5g ottaa.

        Paulin vieressä näytin ihan ala-asteelaiselta tytöltä joka ei auringossa viihdy 🙂 Mut kyllä mie vielä joskua näytän! 😉

  2. Ostin tossa fast sports nutrition reco2 palautusjuomajauhetta, mutta aloin miettimään kun oon 16 vuotias tyttö, että onko tän ikäsen järkevä ottaa sitä aikuisen annosta (tossa lukee n. 1dl=65grammaa 3-5dl veteen/maitoon)? Mitäs suosittelet määräks (jauheen+nesteen)? 🙂

    • Kaikki riippuu siitä minkälainen sun ruokavalio on, uskoisin että sulle treenin jälkeen riittää 20-30g proteiinia.

  3. ja kuinka paljon aikaväliä palkkarille ja normisafkalle? eli kun vetää palkkarin reenin jälkeen niin millon ruokaa ja kuinka tuhti tuo ruoka tulis olla?

    • Ruoka mahdollisimman nopeasti treenin jälkeen, mieluiten tunnin sisään. Ruoka saa olla tuhti, paljon hiilaria sekaan jotta saadaan kropalle energia palautumiseen.

 
Tykkää jutusta