NAISET HUOMIO!

Moro kaikki tyypeille varsinkin naistyypeille tällä kertaa!

Full-Body-Dumbbell-Workout

Nyt loppuu se hilikunvitkuttaminen jos sporttisesta vartalosta haaveilet! Katso video ja sitten kyykkäämään ja syömään!

Facebook <– Tykkää

Instagram <– Seuraa

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– PROTSKUUUU

 

Pps-shopilla on vielä hetken aikaa myynniissä SUPER EDULLISTA HERA ISOLAATTIA!! 4KG ALLE 60E!!! 4 eri makuu tossa pöntössä niin ei kyllästymään kerkee! Klikkaa kuvaa ja tilaa!11329959_10153050148483432_6924470889761838255_n

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

8 vastausta artikkeliin “NAISET HUOMIO!”

  1. Hm.
    Hyvä pointti muuten, mut ehkä olis ollut hyvä täsmentää, että Niina on tuossa bikinikuvassa kisakunnossa ja dieetannut itsensä suht rasvattomaan kuntoon.
    Ei naisista tuu mörköjä salilla ei, mut se rasva kertyy suhteellisen iisisti kuitenkin, mikäli tavoitteellisesti treenaa ja syö RIITTÄVÄSTI. Harva perus salimimmi kuitenkaan niin orjallisesti punnitsee ja miettii makrot, etteikö sitä rasvaa vähän kertyis. Musta tuntuu, et suurin pelko ehkä just on se, ettei just kasvamisen pelossa uskalleta syödä riittävästi, jotta se rauta nousis ja kovaa. Ihan vaan koska iik rasvaa(=iik läski).

    ettää HÖH sanon minä.
    Vaikeinta itseasiassa ei mun mielestä näin naisena ookaan se isojen painojen nostelu vaan nimenomaan se, et kuinka paljon on riittävästi/liikaa sitä sapuskaa siihen treenaamiseen nähden ja ettei se turha rasva ala kertyy (joka kertyy suht iisisti……).

    PS. Kiva blogi :)))))

    • Joo sitähän ei tullut mainittua että tämä kyseinen kunto ei ole se ainut kunto mitä tässä hommassa havitellaan ja harvemmin kukaan montaa päivää tuolta edes näyttääkään, Niinan esimerkki tässä oli vain se että vaikka kuinka nostat isoja painoja et silti tuli miehekkään näköiseksi vaan linjat pysyy solakoina.

      Syöminen on vielä treenaamistakin isompi kompastuskivi naisille, siitä sitten varmaan seuraava video 🙂

  2. Yeah baby!

    Nyt puhutaan asiaa! Mitäs oma vaimokkeesi tuumasi videon nähtyään? 🙂

  3. Tosi hyvö teksti ja tärkeitä pointteja oli! Ois kiva kuulla lissää tällasia juttuja missä mennään ”pieleen” tai luullaan väärin. Esimerkiksi liiallinen aerobinen, mitkä on sen vaikutukset lihaksen kasvussa, rasvan poltossa jne?

    Kiitos mahtavasta blogista!:)

  4. Heti alkuun, kiitos jälleen hyvästä videosta!
    Olisiko mahdollista että tekisit vastaavan videon ”Kuinka naisen tulisi syödä?”. Valtaosan ajasta videot käsittelee treenaamista ja jos esim kilpaileva nainen julkaisee videoita niin ne on kuvattu pääosin salilla (Poikkeuksena Bettina). Kuitenkin mielestäni tärkeämpi asia = ravinto, jää pahasti varjoon ja siihen ei panosteta tarpeeksi. Eli jos sinulla on tietoa esim bikini / body kisaajien ruokavalioista, kaloreista etc. niin olisi mukava jos niitäkin käsiteltäisiin. Muistelisin esimerkiksi jossain yhtyedessä mainittavan että Jessica Silfvernagel veteli aamulla +100g kaurahiutaleita. Eli videossa avattaisiin juuri sitä, että kun keho on totutettu isompiin kaloreihin niin tulee tulosta ja peilistä ei katso ”valas” vaikka ruokaa lapataankin kunnolla.

    • Kiitos palautteesta! Video ravinnosta voisi olla todella jepa, niin naisten kun miestenkin osalta! Kiitos ideasta 🙂

 
Tykkää jutusta