Kohosen kanssa reissussa osa2!

Moro!

Viime viikolla tuli pyörähdeltyä Tampereella Kohosen Tonin kanssa ja ensimmäisen video pätkän mie jokunen päivä sitten julkaisinkin ja nyt olis vuoro sitten jälkimmäisen pätkän 🙂

Toni on valmistautumassa tulevan viikonlopun kehonrakennus kilpailuihin ja mitä sivusta olen seurannut niin suottaapi olla semmoinen mustahevonen joka kiilaa todella ylös sijoituksissa. Pidetään peukalot tiukasti pystyssä ja toivotaan että homma menee loppuun asti suunnitelman mukaan!

Mie itsekkin olen tulossa expossa pyörähtämään joten jos satut vastaan kävelemään ja asiaa on niin turistaan turhia!

 

Helsingin kynäniskoille tiedoksi että elkää enään menkö vitnesstukun liikkeeseen kun siinä vieressä on nykyään pps-shopin puoti myös! Tuetaan suomalaista yritystä! Lönnrotinkatu 16, 00120 Helsinki.

Kaikki sukraloosilla makeutetut Micro Whey Active-proteiinijauheet nyt ennennäkemättömään tarjoushintaan. Valitse omasi kokovaihtoehdoista 1kg, 2kg tai 4k

ppo

Facebook <– Tykkää

Instagram <– Seuraa

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– PROTSKUUUU

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

29 vastausta artikkeliin “Kohosen kanssa reissussa osa2!”

  1. Paljoko vatasella rasvaprossa suunnilleen entä paino nyt?

    • Rasvaprosentti on vähän liikaa ja paino liian vähän 🙂 Paino pyörii siellä jossain +120kg lukemissa.

      • Tulisko parempi kehitys alemmis rasvois vai vaikuttaako mielestäsi siihen? Onko rasvat nyt alempana kuin silloin kun painoit 130kg?

        • Rasvaa tulee olla mutta ei taas liikaa, täytyy löytää se rasvaprosentti missä sun on kaikista paras olla ja esim mun kohdalla se meni jo ajat sitten 😀 Nyt on liikaa rasvaa ja olo on aika tukala ja tönkkö mutta diettaamaan en tässä vaiheessa ala 🙂

  2. Miksi Vatanen ei vetäisi välidiettiä? Tuohan on ihan tutkitusti perusteltu, että välillä kannattaa ottaa pitkällä off seasonillä parin viikon rajumpia miinuskalorikausia. Vaikutus on suora insuliiniherkkyyteen, kykyyn käsitellä ravintoa lihasten hyväksi. Kroppa käyttää ravinnon taas paremmin hyödyksi pienen kiristelykauden jälkeen kun isketään plussalle. Tämmöistä syklitystä on tehty jo vuosikymmeniä. Mitä järkeä kerätä pullamössön päälle lisää ihraa? Lihas kasvaa pienemmissä rasvoissa parhaiten, tämänhän tietää jokainen kehonrakentaja. Sulla hämää toi nestekertymä, niin todellista fläsän määrää ei ei osaa arvioida. Silti lyhyt miinuskalorijakso ei tekisi pahaa. Ruokahalulle tekee kummia myös. 😉 Lyhyellä -1000kcal dietillä ei lihastakaan palaisi grammaakaan, joten erikoinen päätös. Toki valmentaja päättää sulla näistä asioista.

    Tsemppiä silti! Komea ukko ja loistava ulosanti videoissa. Vatasesta kuullaan vielä..

  3. Jos haluaa kasvattaa lihasta, riittääkö yksi treenikerta viikossa aina kullekin lihasryhmälle? Vai kannattaako/pitääkö treenata kaksi kertaa viikossa?

    • Yksilöllisiä juttuja ja riippuu hyvin paljon siitä että miten kovaa oikeasti sitten treenaa. Jos pistää lihasryhmän totaalisen tukkoon kerta vedolla niin kyllä se kerta viikkoon riittää. Itse treenaan kerran viikkoon mutta pienemmille lihaksille tulee jonkun verran epäsuoraa rasitusta kylläkin.

  4. Sä näytät koulukiusaajalta nois junnu kuvis mut nykyään fiksulta 😀

  5. Zaude Vatanen!

    Äijä vähän kasvanut tossa uudella videolla. Kynäniskasta ladonoveksi. 😉 Nyt on OldSchool PPS:llä myynnissä. Laitas testiin ja mielellään tyhjään vatsaan, eli 2-3h ruokailun jälkeen ni saadaan se oikea teho selville. Mukava kuulla kokemuksia, sisältö näyttää hyvältä. Toimivia ainesosia ja asialliset määrät.

    • Zaudi!

      On siinä jotain tapahtunut mutta tapahtua saa jatkossakin 🙂 Pitäis kokeilla tota pps uutta buusteria, hyvän näköinen etiketti ainakin 🙂

      • Totta puhiset! Tämän OldSchoolin erottaa muista se, ettei siinä oo mitään huumaavia aineita. Sisältö on semmoinen mikä tukee kovaa treeniä, eli voi käyttää AINA ilman taukoja kun noista on tutkitusti hyötyä voimailussa/lihasmassan kasvattamisessa. Attitude taas menettää tehonsa hyvin nopeasti. Old School toimii aina yhtä hyvin kun ainesosat vähän erilaisia. Ei tosin anna samaa ”piri pää” fiilistä mutta piristää sopivasti ja antaa paukkuja koviin sarjoihin, kovan pumpin lisäksi. Nuo määrät ei ole mitään päätä huimaavia, voisi Vatasen kokonen ukko ottaa 1,5 kertaisen annoksenkin ´helposti.

  6. Moi, oon tässä miettiny ku treeniohjelmia on hyvä päivittää välillä ettei lihas totu aina samaan, mutta miten sun mielestä esimerkiks jalkatreenissä, jossa kyykky ja mave on kumminki pääroolissa niin päivittää sit ohjelmaan? Esim. jos nykysessä ohjelmassa on 3×8 kyykky/mave, niin miten ens ohjelmaan niitä pitäis sit päivitellä? Tarkotus kumminki maksimaallinen lihaskasvu..

    • Perusliikkeet pysyy aina ohjelmassa, eli ei parhaimpia liikkeitä oteta pois sen takia että saatais vaihtelua. Lihasärsykkeen vaihteluun riittää ihan vaikka se että 8 toiston sijasta teetkin jonkin aikaa vaikka 12 toistoa, tai vaihdat liikkeiden järjestystä, tai otat erikoistekniikoita mukaan yms yms. Vaihdokset voi olla hyvinkin pieniä mutta lihakselle se onkin täysin uutta.

  7. Tuntuu että näin bulkilla närästää nämä isot ruokamäärät(hiilihydraatti määrät). Miten itse lievittäisit ongelmaa? Mulla on käytös enzyymit ja yritän syödä emäs ruokaa. Onko terveellistä käyttää ruokasoodaa joka päivä? Esim. teelusikallinen.

    • Itseä jos närästää niin runsas veden juonti on kyllä aina jeesannut, kippaa 5litraa päivässä vettä ja tunnustele onko närästys vielä mukana menossa.

      • Mun mielestä liika vesi juuri pahentaa, kun se laimentaa vatsahappoja. Päätin jakaa ateriakokoja pienemmiksi. Mitä vihanneksia syöt? Syötkö parsakaalia, kukkakaalia tms? Ne ainakin tuo ilmavaivoja, niin pitää koittaa pysyä kurkussa ja tomaatissa jne.

  8. Paljoko vatasella verenpaineet? Onko ideoita näin bulkille, miten saan paineet ja hemot alemmas? Paineet 145-155. Jätänkö lisäämättä enää ylimääräistä suolaa ruokiin. Mausteistaki tulee piilosuolaa jne.

    • Verenpaineet ihan kunnossa 🙂 Kyllä se ihan aluksi kannattais kokeilla miten suolen vähentäminen asiaan vaikuttaisi, eli lähdetään siitä liikkeelle 🙂

    • Kyllä mä omasta mielestä aika hyvin tonne youtubeen olen videoita lisällyt. En niitä tänne ole vaan jaksanut linkitellä 🙂

  9. onko vatanen lopettanu blogin päivittämisen vai miksei ole kuulunu mitään?

    • Vähän on ollut luomisen tuskaa ilmassa 😀 Työkiireiden piikkiin täytyy laittaa, ei ole ollut ylimääräistä aikaa. Vuoden vaihteen jälkeen yritän elvyttää tämän homman eloon taas 🙂 Kiva kun kyselet perään, joku edes kaipailee 😀 😀

  10. mo, onko sulla viel sitä nizzania? jos ei oo niin kerro vähä mietteitä siitä ja koska meinaat ostaa uuden tai vaihtaan sen?

  11. Joo oolrait! mietin vain että kirjotteletko tai linkkailetko videoita nykyään jonneki muualle ku ei oo täällä enää ollu. 🙂

 
Tykkää jutusta