Vatasen FatCamp osa1/Elisa

Toivotan kaikille erittäin hyvää päivää!

Joulukuussa ilmoitin järjestäväni Ilmaisen valmennuksen yhdelle ihmiselle, hakemuksia tuli yli 100kpl joka kyllä ylitti odotukset aika rajusti. Sadan ihmisen joukosta vain yhden ihmisen valitseminen oli todella haastavaa enkä siihen sitten lopulta pystynytkään.. Otin yhden sijasta kaksi 🙂 Arpaonni suosi tällä keraa Elisa Nuoritaloa ja Wille Wahlstedia!

Tässä hommassa ei piile mitään kusetusta vaan ihan hyvää hyvyyttäni halusin laittaan hyvän kiertoon ja tällä tapaa auttaa ihmisiä. Ilmaiseen valmennukseen siis pääsi vain kaksi ihmistä mutta nyt blogin välityksellä tulemme seuraamaan projektin edistymistä ja kaikki kynnelle kykenevät voivat täältä napsia vinkkejä omiin projekteihin. Siispä vinkkaan pullealle kaverillesi tästä hommasta 🙂

Tänään vedettiin FatCampin ensimmäinen treeni jossa mukana oli Elisa.

Elisa on 29-vuotias rempseän oloinen nainen täältä Porvoon nurkilta. Elopainoa on päässyt kertymään hurjat 115kg mutta eipä hätä ole tämän näköinen kun Vatanen on nyt menossa mukana. Paino on kertynyt vuosien mittaan epäsäännöllisen työn ja ravinnon johdosta, nyt on aika tehdä ryhdistäytyminen ennenkuin mopo keulii täysin ympäri.

IMG_4891

Ensimmäisen treenin aikana kävimme ohjelmat huolellisesti läpi niin teoriassa kuin käytännössäkin. Kun kroppa ei ole tottunut säännölliseen liikuntaan, on aloitettava hyvin rauhallisesti. Ensimmäiset pari viikkoa salilla höntsäillään ja hiotaan tekniikoita, ehkä 2-4vk kuluttua alamme hakemaan maksimi sarjapainoja ja kokeillaan mitä se loppuun asti vetäminen oikeen on.  Tänään vedettiin 1/3 osa normaalista treenistä pienillä painoilla mutta uskon vakaasti että huomenna Elisan lihakset on kipeät ja enempi treenaaminen olisi ollut liikaa.

Elisan treeniohjelma:

  • Treeniohjelma on jaettu kahteen osaa (ylä/alakroppa)
  • Toistot 10-20, sarjat 2-4, palautusajat max.60sek
  • 3 punttitreeniä viikkoon
  • 2x30min aerobinen/vk

Ravinto-ohjelma:

  • Treenipäivänä 2050kcal, lepopäivänä 1850kcal
  • 5 ateriaa/pv + palautusjuoma
  • Raaka-aineet mm. kaura, raejuusto, marjat, broileri, naudanliha, riisi, pasta, hedelmät, kananmunat, leikkeleet

Valmennus kestää 6kk ja asetimme tavoitteeksi pudottaa painoa 20-30kg. Tulemme saavuttamaan tuon helposti jos kaikki menee niinkuin olemme alustavasti suunnitelleet! Kyseessä ei siis ole mikään pikadietti, vaan terveellinen monipuolinen dietti jolla haemme pysyviä tuloksia!

Tämän päiväisen perusteella mulla on kovat odotukset Elisalta, tästä tulee takuu varmasti hyvä projekti!!!

Pysykää kanavalla ja vinkatkaa kaverille! Päivityksiä tulee 2-4vk välein ja niissä seurataan miten homma on edistynyt ja tarvitseeko suunnitelmiin tehdä muutoksia.

Muistahhan seurailla somessa!!

Facebook <– Tykkää

Instagram <– Seuraa

SnapChat –> ptvatanen

Youtube <– Tilaa

Kotisivut <– Tsekkaa

PPS-Shop <– PROTSKUUUU

PT Vatanen

Vuonna 1990 rakas äitini ponnisti minut ulos kohdustaan ja siitä lähtien olen ollut ihmisten harmina vähän sielä sun täällä. Kotoisin olen itärajalta, pienen pienestä kylästä nimeltään Tuupovaara. Asia johti toiseen ja toinen taas kolmanteen ja nykyään vaikutan etelä-suomessa. Vuonna -08 astuin ensimmäistä kertaa kuntosalille ja sille tielle sitten jäinkin. Ensin se oli vain ajan kulutusta, sitten se muuttui harrastukseksi, siitä elämäntavaksi ja tänä päivän teen elantonikin salilla, aika kätevää.. :) Ystävieni painostuksesta lähti ajatus kisaamisesta, ja muutenhan sitä ei tule tehtyä ellei kovaan ääneen huutele kylillä. 2017 vuonna PT Vatanen seisoo pienen pienissä pikkuhousuissa muitten puolialastomien miehien kanssa vierekkäin kisalavalla, katsotaan kuinka käy! Joten pysyhhän kanavilla!

8 vastausta artikkeliin “Vatasen FatCamp osa1/Elisa”

  1. Moi Vatanen, Jos lyön kalorit johonkin tiettyyn pisteeseen, niin montako vkoa ottaa että paino tasoittuu niihin kaloreihin?

  2. Tsemppiä molemmille 🙂
    Toivottavasti saadaan projektin edettyä myös pientä videopätkää henkilöiden mietteitä ja fiiliksistä. Edes lopussa 😉
    Tiedä vaikka henkilöt valmennussuhdetta projektin päätyttyä jatkaisivatkin.

  3. Hei!
    Dieettaamisesta sen verran, että mitä oot mieltä onko väliä mistä kalorit ottaa kuhan kuluttaa enemmän kuin syö? Tähän asti on vedetty vähähiilarisella, mutta tuntuu että kaloreita on vaikea saada riittävästi jottei kalorivaje menisi liian suureksi.

    • Höpöhöpö! Syöt nyt kuin mies, ruoka otetaan puhtaasta ruoasta oltiimpa dietillä taikka kasvukaudella. 😉

 
Tykkää jutusta